چهارشنبه 26 تير 1398 - 14 ذو القعدة 1440
  آمارسایت
مهمان : 40
اعضا عضو سایت : 19
اعضا آنلاین : 0
امروز : 1632
ديروز : 1909
ماه : 55033
سال جاری : 1278816
تعدا مطالب : 2097
كل : 1279816
 
تاریخ : شنبه 1 تير 1398
کد 3556

جلب رضايت مشتريان از اهداف اصلی مخابرات منطقه است

جلب رضايت مشتريان از اهداف اصلی مخابرات منطقه است
مهندس شکوری در بازديد از مرکز تماس 2020 ( اينترنت پرسرعت مخابرات ) برضرورت جلب رضايت مشتريان تاکيد نمودند.
مدير مخابرات منطقه آذربايجان شرقی پس از بازديد از مرکز تماس 2020 در جمع مديران و پاسخگويان این مرکز گفت : هدف اصلی ايجاد مرکز تماس 2020 ارائه خدمات سرويس هاي باند پهن ، پیگیری مشکل و رفع عیب مشتریان محترم در حداقل زمان می باشد.که لازم است کارشناسان مركز تماس اشکالات اعلام شده را دقیقاً تحلیل و ضمن راهنمایی مشتریان ، از بخش های مرتبط پشتیبانی و فنی شبکه رفع آنها را پیگیری نمایند وجود کارشناسان مجرب این مرکز باید صرفه جویی در زمان مشکل را به همراه داشته باشند و در مجموع بايد از رضایت مشتریان محترم در ارائه سرویس مطلوب و نحوه برخورد و مناسب با آنان اطمینان حاصل شود.
ایشان در بخش دیگری از سخنان با تاکيد برآموزش دوره ای پاسخگويان در تمامی حوزه های مخابراتي و انتقال تجربيات آنان به همدیگر و ارتقاء شاخص های مركز تماس اظهار اميدواری نمودند : با تلاش همکاران و اقدامات انجام يافته در حوزه شبکه و فناوری اطلاعات بتوانیم در سال 98 جزو 5 مرکز تماس برتر کشور باشیم.
در جريان این بازديد که معاون تجاری و رئیس اداره خدمات پس از فروش حضور داشتند ضمن بررسی مشکلات مرکز تماس 2020 استان راهکارهای لازم ارائه نمودند.
 
  • نوشته شده
  • در شنبه 1 تير 1398
  • ساعت 14
  • توسط کارشناس روابط عمومی
  • تعداد بازدید 137
نظرات شما
captcha refresh