يکشنبه 27 مرداد 1398 - 17 ذو الحجة 1440
  آمارسایت
مهمان : 49
اعضا عضو سایت : 21
اعضا آنلاین : 0
امروز : 1282
ديروز : 1963
ماه : 56076
سال جاری : 1337238
تعدا مطالب : 2146
كل : 1338238
 
تاریخ : دوشنبه 20 خرداد 1398
کد 3542

مهندس صدری اعلام کرد: تلاش مخابرات برای ارائه خدمات و پاسخگویی بهتر به مشتریان

مهندس صدری اعلام کرد: تلاش مخابرات برای ارائه خدمات و پاسخگویی بهتر به مشتریان
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران اظهار داشت: ضمن تشکر از دقت نظر همیشگی مهندس جهرمی وزیر محترم ارتباطات برای پیگیری مطالبات مردم، پیرو فرمایش ایشان در رابطه با اصلاح وضعیت پاسخگویی سامانه ۲۰۲۰، لازم می‌دانم به مواردی اشاره کنم.
 به گزارش اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران ، مهندس سید مجید صدری با اعلام مطلب فوق اظهار داشت : سامانه پاسخگویی ۲۰۲۰، روزانه حجم انبوهی از تماس‌ها را پشتیبانی می‌کند و در این فرآیندِ سنگینِ خدمت‌رسانی، وجود و بروز درصد ناچیزی خطا انکار نشدنی است.
وی افزود: من و همه همکارانم در مجموعه مخابرات در تلاش برای حل‌وفصل کامل این مهم در کمترین زمان ممکن هستیم و قطعاً باور همه ما بر این است که جلب رضایت کامل مشتریان همواره اولین و مهم‌ترین اولویت ما بوده و اگرچه در بروز خطا و اشکال، عوامل مختلفی دخیل است اما می‌دانیم وجود حتی یک نارضایتی شایسته این مجموعه ارزشمند نیست و در تلاش برای رفع این موارد هستیم.
  مدیرعامل شرکت مخابرات ایران همچنین خاطر نشان کرد : همه کارکنان و مدیران  در مجموعه مخابرات با  تمام تلاش خود  از جمله تجمیع سامانه‌ها از ۳۱ مرکز پاسخگویی به ۷ مرکز، آموزش مؤثرتر پرسنل و نظارت بیشتر، در تلاش برای پاسخگویی بهتر و کامل تر به تمام  مشتریان هستند.
 مهندس سید مجید صدری افزود: از تمام بخش‌های متولی اجرا و پاسخگویی بویژه پیمانکاران مجموعه مخابرات در سراسر کشور انتظار دارم نظارت بیشتری بر عملکرد مجموعه خود داشته باشند  و به صورت جدی از معاونت امور مشتریان انتظار عملکرد مؤثرتر و مسئولانه تر را دارم.
 
  • نوشته شده
  • در دوشنبه 20 خرداد 1398
  • ساعت 15
  • توسط کارشناس روابط عمومی
  • تعداد بازدید 153
نظرات شما
captcha refresh