جمعه 2 فروردين 1398 - 15 رجب 1440
  آمارسایت
مهمان : 30
اعضا عضو سایت : 19
اعضا آنلاین : 0
امروز : 1410
ديروز : 2470
ماه : 79215
سال جاری : 356267
تعدا مطالب : 1982
كل : 357267
 
تاریخ : يکشنبه 5 اسفند 1397
کد 3437

مهندس صدری خبرداد: ارائه خدمات مطلوب و افزایش ظرفیت شبکه ارتباطی کشور از اولویت های شرکت مخابرات ایران در ایام نوروز است.

مهندس صدری خبرداد: ارائه خدمات مطلوب و افزایش ظرفیت شبکه ارتباطی کشور از اولویت های شرکت مخابرات ایران در ایام نوروز است.
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران با تشریح افزایش بار ترافیک ارتباطی در ایام تعطیلات نوروزی اظهار داشت: با برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده، بهینه‌سازی و افزایش ظرفیت ترافیکی در نقاط پرتردد و همچنین آماده‌باش کلیه حوزه‌های فنی و غیر فنی به‌منظور حفظ پایداری شبکه در تمام مناطق مخابراتی سراسر کشور از مهم‌ترین برنامه‌های شرکت مخابرات در این ایام است.
 به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت مخابرات ایران، مهندس سید مجید صدری بابیان اینکه هرسال در ایام تعطیلات نوروزی فعالیت واحدهای مختلف شرکت مخابرات ایران به‌منظور خدمت‌رسانی همچنان برقرار است افزود: به‌منظور تحقق این هدف افزایش کارکرد بخش امور مشتریان در مراکز منتخب و همچنین افزایش ظرفیت شبکه تلفن همراه به‌تناسب رشد ترافیک در ایام نوروز از برنامه‌های ویژه شرکت می‌باشد.
 وی ادامه داد: در صورت نیاز به افزایش پهنای باند و راه‌اندازی سایت‌های سیار تلفن همراه نسل سوم و چهارم به‌منظور پوشش نیازهای کامل ارتباطی پیش‌بینی‌شده است.
 مدیرعامل شرکت مخابرات ایران همچنین اضافه کرد: همکاری با ستاد نوروزی در تمام مناطق به‌منظور ارائه خدمات زیرساختی به تمام بخش‌ها و همکاری مستمر با نهادهای مختلف، ارتباط مستمر با ستادهای نوروزی استان‌های مختلف در ایام تعطیلات و همچنین انجام گزارش‌گیری از شرایط ارتباطی استان‌ها به‌صورت روزانه و دریافت بازخورد خدمات به‌منظور بهینه‌سازی ارائه سرویس‌ها از اولویت‌های مجموعه مخابرات در نوروز 1398 می‌باشد.
 مهندس سید مجید صدری بابیان اینکه انجام هرگونه عملیات برگردان و Down time در ایام نوروز ممنوع است، خاطرنشان کرد: نظارت و بازرسی دوره‌ای و مستمر در ایام نوروز به‌منظور حصول اطمینان از عملکرد صحیح درگاه‌های مرتبط با مشتریان افزایش‌یافته و تمام هم‌وطنان می‌توانند به‌منظور رفع ایرادات و خرابی‌های موردی به‌صورت شبانه‌روزی با مراکز تماس و سامانه‌های پاسخگویی با شرکت مخابرات ایران تماس بگیرند.
 
  • نوشته شده
  • در يکشنبه 5 اسفند 1397
  • ساعت 13
  • توسط کارشناس روابط عمومی
  • تعداد بازدید 76
نظرات شما
captcha refresh