چهارشنبه 2 آبان 1397 - 15 صفر 1440
  آمارسایت
مهمان : 1010
اعضا عضو سایت : 1902
اعضا آنلاین : 0
امروز : 426
ديروز : 5082
ماه : 5508
سال جاری : 1000418
تعدا مطالب : 2903
كل : 2232905
 
تاریخ : سه شنبه 25 ارديبهشت 1397
کد 2901

سیدمجید صدری: سامانه 20117 و مراکز 118 مخابرات تجمیع می شوند

سیدمجید صدری: سامانه  20117 و مراکز 118 مخابرات تجمیع می شوند
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران گفت : واگذاری تلفن ثابت و پاسخگویی به فیش های در نوبت انتظار در دو استان تهران و مشهد تا آخر اردیبهشت به روز می شود .
 به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران ، سیدمجید صدری در حاشیه افتتاح مرکز عملیات شبکه شرکت مخابرات ایران در جمع خبرنگاران درباره تغییرات سامانه 20117 (خرابی تلفن)  و مراکز 118 در سال 97 ، اظهار داشت : در سال 97 برنامه تغییر در چندین سامانه شرکت مخابرات ایران از جمله خرابی تلفن (20117)، مرکز خدمات تلفنی (118) و سامانه های اینترنت مشترکان تجاری و خانگی (2010 و 2020) در دستور کار قرار دارد که پاسخگویی به مشترکان در این سامانه ها متمرکز می شود .
 وی ادامه داد : هدف از این تغییرات پاسخگویی به مردم در اسرع وقت ، تکمیل اطلاعات ناقص مراکز مخابرات ی و مدیریت یکپارچه است .
 مدیرعامل شرکت مخابرات ایران همچنین درباره انتقاد وزیر ارتباطات از کیفیت اینترنت مخابرات گفت : به زودی با تغییرات ایجاد شده شاهد افزایش کیفیت این سرویس و رفع مشکلات خواهیم بود .
وی همچنین درباره مشکل فیش های در نوبت انتظار تلفن ثابت گفت : برنامه ای دراین باره تدوین و به تمامی استان ها ابلاغ شده که براساس آن در تهران و مشهد باید واگذاری تلفن ثابت و پاسخ دادن به فیش های در نوبت انتظار تا پایان اردیبهشت به روز شود و در دیگر استانها نیز طی برنامه ای این موضوع پیگیری خواهد شد .
 سیدمجید صدری همچنین از رفع مشکل شماره های هوشمند ظرف یکی دو ماه آینده خبر داد و گفت : این موضوع به معضلی برای مردم و مخابرات تبدیل شده که در پی نارضایتی متعدد مردم برای حل این مشکل برنامه ریزی های انجام داده ایم.
 
  • نوشته شده
  • در سه شنبه 25 ارديبهشت 1397
  • ساعت 16
  • توسط کارشناس روابط عمومی
  • تعداد بازدید 161
نظرات شما
ارسال نظر
captcha refresh