سه شنبه 28 دي 1395 - 18 ربيع الثاني 1438 - 17 ژانویه 2017
اوقات شرعی 
 
  آمار سايت
امروز : 1509
ديروز : 7438
ماه : 155067
 
تاریخ : دوشنبه 15 آذر 1395     |     کد : 2253

ارتقاي رضايت مشتریان با ارائه خدمات مناسب و با کیفیت مطلوب

ارتقاي رضايت مشتریان با ارائه خدمات مناسب و با کیفیت مطلوب
مهندس فرقانی بر ارتقاي رضايت مشتریان در تمامی حوزه های کاری شرکت مخابرات ایران اعم از مشتریان تلفن ثابت و سیار و ADSL   با ارئه خدمات مناسب و کیفیت مطلوب تاکید نمودند .
مدیر مخابرات منطقه آذربایجان شرقی که در جمع مدیران مخابرات استان و شهرستانها به مناسبت کنترل عملکرد شهرستانها صحبت می کردند با تاکید بر ارتقاي رضايت مشتریان در تمامی حوزه ها بیان نمودند :با وجود فضای رقابت در بین اپراتورها، ارتقاي رضايت مشتریان یکی از عوامل مهم در رسیدن به اهداف درآمدی شرکت می باشد لذا تمامی مدیران و کارکنان شرکت تمامی تلاش خود را در جهت نگه داشت مشتریان به کار بندند و این کار جز با ارائه خدمات مناسب و به موقع و کیفیت مطلوب امكان پذیر نیست .
 
1


نوشته شده در   دوشنبه 15 آذر 1395  ساعت  15   توسط   کارشناس روابط عمومی    تعداد بازدید  288
PDF چاپ ارسال برای دوستان بازگشت
نظرات شما :