پنجشنبه 4 خرداد 1396 - 28 شعبان 1438 - 25 مه 2017
  آمارسایت
امروز : 3851
ديروز : 6062
ماه : 23765
 
تاریخ : دوشنبه 15 آذر 1395
کد 2253

ارتقاي رضايت مشتریان با ارائه خدمات مناسب و با کیفیت مطلوب

ارتقاي رضايت مشتریان با ارائه خدمات مناسب و با کیفیت مطلوب
مهندس فرقانی بر ارتقاي رضايت مشتریان در تمامی حوزه های کاری شرکت مخابرات ایران اعم از مشتریان تلفن ثابت و سیار و ADSL   با ارئه خدمات مناسب و کیفیت مطلوب تاکید نمودند .
مدیر مخابرات منطقه آذربایجان شرقی که در جمع مدیران مخابرات استان و شهرستانها به مناسبت کنترل عملکرد شهرستانها صحبت می کردند با تاکید بر ارتقاي رضايت مشتریان در تمامی حوزه ها بیان نمودند :با وجود فضای رقابت در بین اپراتورها، ارتقاي رضايت مشتریان یکی از عوامل مهم در رسیدن به اهداف درآمدی شرکت می باشد لذا تمامی مدیران و کارکنان شرکت تمامی تلاش خود را در جهت نگه داشت مشتریان به کار بندند و این کار جز با ارائه خدمات مناسب و به موقع و کیفیت مطلوب امكان پذیر نیست .
 
  • نوشته شده
  • در دوشنبه 15 آذر 1395
  • ساعت 15
  • توسط کارشناس روابط عمومی
  • تعداد بازدید 431
نظرات شما
بابک عرب زاده
|
دوشنبه 29 آذر 1395
0
1
ضمن تشکراز ارایه خدمات شرکت مخابرات استان ، از آنجاییکه خدمات ندیده ایم این خدمات مخابرات خوب است اما اگر در کنار چند کشو همسایه و نه کشور های توسعه یافته قرار بگیریم متوجه میشویم که ما کجای کار هستیم. سپاس
ارسال نظر
captcha refresh